en vecka!

heej,skola igen då, blev försenad för att tågen var typ 5-10 min försenade så de var kasst men men..  tågen i sverige e inte gjorda för snö tydligen! jag vet vad jag ska skriva för tal nu på svenskan. ska skriva att polisen ska leta efter våldtäcksmän och mördare istället för pundare.. det är bra för dom letar mer efter dom som räker på, dom e inte farliga? men våldtäcks män letar man inte efter nej nej? dooon´t understand them..
jaja, har engelska men pallar inte skriva nu gör det efter rasten;) loovar att skriva lite iaf!:)
och vill ni veta en sak? jag åker om en vecka exakt nuuu!!!! :D faaan vad kul jag kommer ha asso, jenny ich jag on the beach, we make the fukking beach! haha ;D
igår var jag med oliver , jonte och viktor men jonte gick typ på direkten.. och sen var jag med pato och solange ett tag också ;) ska pussas HELA tiden..hahha
och idah ska jag vara med mah  babylova amyyy :) har saknat henne hon kommer till liljeholmen när hon har slutat och längtar tills dagen e sluut :)
näääh nu e det rast,bye bye



Kommentarer
Postat av: solange

vadå pussas hela tiden?! :o HAHAHAHAHAAHHAH du e störd :(

men jag älskar dig ändå <3 :)

2010-02-19 @ 12:08:30
URL: http://solangesaavedra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0