hemma och väntar på mat

Heloo, sitter nu i soffan med båda systrarna och tittar på scrubs skit kul serie. snart ska vi äte thaimat jag pappa och hellin för tilde och sophie sitter och äter pyttipanna nu, så äkliigt! idag å var jag för att köpa nya skor, men hittade jag några? NEJ!, blev så jävla irriterad. det va rför dyrt tydligen och shit. men jag gillar inte billiga skor dom går abra sönder och har sig så varför köpa sånna för? ville ha ett par för 500 men nej, jag ville också ha dom nya converse men dom kostade 750 kan förstå pappa då eftersom jag åker utomlands snart men snälla!!

sak få 400 imorn så jag kan kolla i liljeholms torget på diechman eller vad dom heter dom har massor med skor till bra priser faktiskt! finns bara i liljeholms torget vad jag vet just nu..
efter jag har ätit ska jag till oliver hans mamma jobbar natt.. sen skola imorn igen. fan asso..



you and you and you, all about you.
you think you are so fucking cool.
but you not.
i´m smarter than you, you are just a false bitch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0