skolaa

hej hej, nu sitter jag på svenskan och egentligen ska jag skriva ett tal men jag pallar verkligen inte plugga just nu. fan asso allt e bara huller om buller just nu och vet inte vart jag ska stå. snart kommer jag vilja stå själv. jag kan vara själv och är stark nog att vara själv. men det är inte så jävla bra för phsyket att vara det. men men.. nu skiter vi i det här ämnet.

igår var jag med jenny och kimmie, vi åkte till skanstull för att jenny skulle kolla någon praktikplats i Ringen men jag var så jävla trött och dom gick åt fel håll.. så vi gick ända till Medborgarplatsen! så springer vi ner till tunnelbanan för att åka tillbaka till skanstull och det är skit mycket folk och kimmie springer in i en av dörrarna och jenny ska dra ut henne med kimmie drar in henne i vagnen! och jag står där när dörrarna smälls igen! jävla cepen båda två..:P får vänta på nästa fast tur i bara en minut! sen när vi kom in i Ringen så hittade inte jenny sin praktikplats så hon försöker att ringa men ingen svarar så det var bara onödigt hela resan. sen efter vi var klara där åkte vi till liljeholmen för jag skulle kolla på dutchman men det fanns ingenting där som jag gillade, ville ju ha stövlar men hittade inget fanns bara tant stövlar eller skiiit snygga sommar högklackar.. irriterande andra dagen utan att hitta skor.. sen gick vi in på H&M för jenny sa att det hade kommit in nya skor så hhittade jag ett par! :) sen efter det gick vi till ett fik och åt en semla och jag tog en kaffe latte och kimmie och jenny tog chailatte.. bläää.. kom på också att jag skulle köpa shampoo till oliver.. så gick till ica och gjorde det. och så ringer han nör jag står i kassan han var jätte sjuk igår och ba: älskliiing, jag är jätte sjuuk, och jätte hungrig. så jag lovade honom att laga mat när jag kom hem, men överaskade honom med en cheesburgare så jag integ behövde ställa mig vid spisen på direkten. maten blev, kött, pommesfritt, köttbullar och ris! :)
sen så gick vi ner till coop och köpte lite chips och läsk och bara satt och mör framför teven tillsammans.




Ma one and only real love <33


Kommentarer
Postat av: sannie

awww sött :)

2010-02-17 @ 20:41:54
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0