tidsfördriv

Vad har du för bakgrund?
på mig och mamma :)
Ringsingnal?
daddy yankee-mira me
Hur mycket batteri har du kvar?
70 %
Vem ringde du senast?
min bebis
Vem ringde dig senast?
pappa
Hur många kontakter har du sammanlagt?
orkar inte räkna
Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
A.D.E.C:D puss e du hemma jag kommer kvart i :)
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
jenny :)
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
a jävlä idiot
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
är du säker för att det är bäst att ta tidigare. för det är ju typ förseningar hela tiden??
Vad står det i ditt första utkast?
kan du säga att jag sitter på bussen snart?
Och ditt 5:e utkast?
har inget
Har du några sparade medelanden?
nää
Har du något i utkorgen?
japp
Vad är rekord på snake på din mobil?
hah, länge se jag hade nokia!
Vem är på plats 13 i din telefonbok?
ann
Vad har du för kontakter som börjar på M?
Madde, madde montana, madde, mamma, mehli, michelito, michelle.s, mijo, millapilla, mormor, moster lena, moster maria,
Hur många sms har du skickat, samanlagt?
14 297 ;)
Vad står det i dina anteckningar?
nada..
Har du privat nummer just nu?
nope, never!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0