halsmandlar borta!

heloo, sitter i soffan och bloggar, sitter på facan och tittar på teve då och då. 
idag var jag på sjukhuset och operade mina halsmandlar, har ju fått halsböld två gånger nu så det var det bästa. men fick  ju reda på det igår. men det var nog det bästa så man inte går runt en vecka innan pch är orolig ;)
jag var jätta rädd för att somna in för man vet aldrig vad som kan hända eftersom jag aldrig har tagit det förut. men hade en skit bra läkare och sjuksyrra så det var jätte skönt, har inte jätte ont men det käns.. men det finns en positiv sak! jag har lite sömnmedel kvar i kroppen så kommer sova som en bebis !
men nej nu ska jag spela sims .. :P hahaha

goooos natt, lägger in bild på hur jag såg ut med drop och snygga sjukhuskläder sen! (ligger i pappas mobil)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0